Saturday, December 24

christmas, '

idag blev det sovmorgon ,och sen lite musik &chill tills det blev dags för lunch aka julbord! sjuukt mätt blev man, som vanligt, men gott var det :) sen vilade vi ett tag och smälte maten innan det blev dags för paketöppning! jag fick ett objektiv, ögonmask, Thomas Sabo-charm (bläckfisk), smart-pen, ett besök hos The Studio inklusive kostnad för tre bilder, lite pengar och en digital fotoram (från Valle). funderar på vad jag ska ge mig själv i julklapp; får väl se om jag hittar något i mellandagarna :)

nu väntar vi på att bli hungriga igen så det kan serveras risgrynsgröt (som jag dock inte äter), sen blir det väl film eller nåt!

alla paket jag köpt &slått in, har dock en del kvar att dela ut :)

tjugofjärde december:
sista luckan. kör enligt tradition,året som gått!
[x] du har hittat ny musik du gillar 
- massa trevligt!
 [x] du har fått nya kompisar

- BVP &korridoren <3
[x] du har varit utomlands

- Skottland med mamma &Grekland med Valle, Ida &Jocke :) <3
[x] du har varit ledsen 

- oundvikligt!
 [ ] du har velat dö

- ...inte så illa,
 [x] du har varit glad

- väldigt mycket &ofta ^^
[ ] du har känt dig sviken

- inte specifikt vad jag kan minnas..
[x] du har känt som att ingen har sett dig

- har nog hänt ja
 [ ] du har suttit vid datorn mer än innan 

- nja
 [ ] du har skrivit en låt

- haha! undrar om jag nånsin kommer svara "ja" på det..
 [ ] du har känt hat 

- nej, det är väldigt sällsynt hos mig
 [/] du har känt att någon tagit dig för givet

- till viss del, kanske
 [/] du har varit i slagsmål

- snarare brottning kanske ^^
 [ ] du har varit sjuk 

- bara förkyld, som tur är!
 [x] du har bråkat med din förälder

- aa
[x] någon har sagt att du är snygg 
- haha jadå!
 [ ] du har bråkat med din älskling 

- nej <3
 [ ] du har strulat med en främling

- inte en chans.
 [ ] du har strulat med en av samma kön

- hah nej!
 [x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag 

- sånt som alltid händer
 [x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv 

- också sånt som händer
 [ ] du har kallat någon hora/slampa

- nae..
 [x] du har pissat utomhus

- yes
 [/] du har däckat

- lyckades ju somna i min säng, men det är väl inte så farligt..
 [/] du har slagit någon

- inte på allvar!
 [x] du har spytt

- ah,
 [ ] du har knarkat

- absolut inte.
 [x] du har sovit i motsatta könets säng

- hos älskling <3
 [x] du har hånglat med någon av motsatt kön

- älskling <3
 [ ] du har raggat på främlingar

- nej.
 [ ] du har kysst en främling

- nej..
 [x] du har rökt

- bara på fyllan!
 [ ] du har rymt hemifrån 

- jag har flyttat hemifrån, gills det? ;)
 [x] du har bakat 

- som jag har bakat! hur mycket som helst på sista tiden :)
 [x] du har sovit utomhus 

- i tält ^^
[x] du har varit full

- yes.
 [x] du har varit/är kär 

- galet kär <3
 [x] du har saknat någon 

- ja. speciellt nu.
 [x] du har duschat med någon

- ja (a)
 [x] du har badat i havet 

- självfallet!
 [x] du har solat utomhus 

- absolut!
 [ ] du har solat i solarium

- nej, det tänker jag nog aldrig göra mer.
 [x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar 

- inte i sträck då, men
 [x] du har fått blommor av någon från motsatta könet

- älskling <3
 [x] du har gett någon blommor 

- puss
 [ ] du har sett en död människa

- nej, har sluppit det i år också!

No comments:

Post a Comment