Friday, December 23

tomorrow, '

idag tog  jag sovmorgon, duschade och försökte plugga lite, men var så sjukt trött att jag var tvungen att vila lite till. jag gjorde chokladbollar också, för att utöka variationen av julgodis härhemma ^^
en liten stund senare drog jag ut en runda på stan med Ida :) och sen hann jag bara vara hemma en liten stund innan det blev ut på stan igen, den här gången i sällskap av Jocke, Marcus &Elias! :)

det blev dock bara en liten stund, sen gick jag hem för mat, och efter lite vila spelade vi Sagan Om Ringen-Monopol, faktiskt betydligt mycket roligare än monopol brukar vara, även om det inte är min favorittyp av spel. men kul hade vi iallafall! det gick ju inte så bra för mig, men då ska jag väl ha tur i kärlek istället. imorgon smäller det, men vi har julstämning och vi har det mys <3




tjugotredje december:
saker jag är bra på. lite självpepping! jag är bra på att baka, och jag är (var i gymnasiet iallfall...) bra på matte. skulle vilja säga att jag är bra i skolan generellt (fast kanske ska vänta med att säga så innan tentan). jag har bra hand med djur, och jag är bra på att springa.
saker jag är mindre bra på. allmänt kreativa saker, typ rita/måla, sy, fatta beslut, komma med idéer. jag är mindre bra på att ha självdisciplin och klippa rakt. lite så,

No comments:

Post a Comment