Saturday, December 10

before my eyes, '

har inte hänt så mycket idag..
tog sovmorgon, så blev det lite frukost, dusch och städande innan jag hastade iväg på cykel med sikte på Nova! plockade upp ett paket på Willys på vägen, och  kämpade i världens motvind -.- sjukt drygt att cykla när det är kuling, måste jag säga. på Nova mötte jag Valle, och vi tog nåt varv bland alla folk, och jag lyckades inhandla större delen av alla julklappar. väldigt skönt faktiskt! :)
sen passade vi på att handla lite, innan vi cyklade hem till Valle <3 och satte igång med att laga middag. Vi gjorde fyllda paprikor, sjukt gott!! extra gott när man är extra hungrig också :)) ikväll blir det väl film och mys och så, imorgon är det fullt upp med bakning och städning och plugg!




tionde december:
jag tycker om mössor. om någon inte visste det. helst i baskerliknande modeller, och glada färger eller så som lyser upp, ofta har jag ju svart kläder annars. Jag börjar med mössor tidigt på hösten och håller på till sent på våren. lite jobbigt dock när man cyklar, de blåser väldigt lätt av.. men det är väl sånt man får ta ^^

No comments:

Post a Comment