Saturday, December 17

collapse my dream, '

dagen inleddes med grötfrukost och ett styrkepass. gick ganska bra, dock tog handlederna rätt mycket stryk mot slutet. när jag cyklat hem genom blåsten var jag sjukt trött &hungrig, så det blev att fixa lunch och sen sätta sig och plugga. i princip hela dagen var plugg varvat med vila, tills framåt kvällen då jag blev kvar i köket med några fina grannar. Johan bakade en fantastiskt god chokladkaka med kolasås, så det blev fika och trängsel i soffor och snack och The Boondock Saints och mer snack, en typisk finkväll på korridoren :)

folk börjar åka hem för julen nu, och jag vet att jag är en av de som kommer vara kvar här sist.
hade så gärna vart hemma nu!



sjuttonde december:
favoritplatser. jag har redan berättat om mina favoritplatser hemma, så tänkte nämna mina (hittills) favoritplatser här i Lund. Högst på listan är utan tvekan Sankt Hans backar., uppe på den högsta kullen där man ser långt över Lund. och det är väl så nära "skog" man kan komma här ^^ sen kan man väl säga att min favoritplats på korridoren är fåtöljen som står nere i köket. en av världens bästa fåtöljer, tror jag bestämt. speciellt i kombination med filten och en kopp te!
inte så mycket än alltså, men räknar med att listan kommer att förlängas, speciellt under det varma halvåret!

No comments:

Post a Comment