Thursday, December 15

explorer of the world '

jag hade en alldeles perfekt plan för dagen.som inte riktigt gick som jag tänkt mig men som blev heltokej ändå. jag väckte mig vid nio, hade tänkt äta tidig frukost för att ut och springa senare, men då det ösregnade när jag kollade ut genom fönstret bestämde jag mig för att ta löppasset på gymmet senare istället (naturligtvis var det uppehåll resten av dagen iallafall). så jag snoozade två timmar till, åt min grötfrukost och satt och pluggade tills det blev dags att dra sig till gymmet!
Det var första gången jag provade att lyssna på musik, och det gick definitivt lättare än att inte ha någonting, dock var det som väntat mycket svårare att fokusera på andningen, den vill liksom anpassa sig till musiken ^^ det var väl sådär för att vara ett löppass, men absolut bra för att vara årets andra innepass. Körde först fem kilometer på lite lägre hastighet än jag brukar snitta på utomhus, och därefter en kilometer till där jag accelererade successivt. :) 

därefter var tanken att jag skulle äta något litet och vila en stund, för att sen köra trippelpass med Funk, StyrkeYoga och Afro. men medan jag sitter och väntar börjar de naturligtvis att sätta upp lappar om att Funken är inställd -.- så jag fick cykla hem istället, och då var frågan om jag skulle cykla tillbaka en gång till för ett dubbelpass efter enochenhalv timme, eller om jag istället skulle cykla till Nova och fixa julklappar, och sen övernatta hos Valle. det blev det senare alternativet :)

så nu är 95% av julklapparna klara, och jag satt och chillade en stund i köket i Valles förra korridor medan jag väntade på att han skulle komma tillbaka efter sin träning, som slutade lite senare än Nova stängde ^^ så blev det mys &serieavsnitt.fint <3



 


femtonde december:
jag älskar äventyr. fast det har ni nog redan hört. och som många andra vill jag upptäcka och utforska hela världen, resa överallt och återbesöka de platser jag redan varit på. under de senaste månaderna har jag förstått att det är något som ligger i generna dessutom: en inre längtan efter resor och äventyr. och är det inte då alldeles underbart att jag hittat en andra hälft som vill precis samma sak? Bit för bit kommer vi att beta av jordens alla hörn. can't wait! <3
för er som inte vet, så har jag änsålänge vart i Prag &Paris med skolan, Canada (västkusten) med sjövärnskåren, och Grekland med Valle, Jocke &Ida :) <3

No comments:

Post a Comment