Thursday, December 29

såhär dansas det i Karlskrona, '

Igår blev det en del pluggande, tills Emmy kom hit :)
sen blev det fix &pepp innan vi gav oss ut på äventyret att hitta hem till Max, men det gick tillslut haha! Max hade artonårsfest vilket innebar en massa bus, popcornkrig, brottning, posening, dans, snack &skratt, ölspel och mycket mer. vi hade sjukt kul, och det var riktigt roligt att träffa alla :), många jag inte sett på flera månader! och när kvällen började bli natt blev det dags att ta sig in till stan för utgång! Sliver hade gratis inträde fast inte så mycket folk, men duglig musik och en massa mer dans! och vi hade galet kul :)! när de stängde gick jag, Emmy &Max till Michels för lite nattkäk, innan vi delade på oss för natten. jag &Emmy sov hos mig, vi somnade ganska sent och fick väcka oss efter gaanska lite sömn!

Strax innan elva, när vi vaknat till lite, fick vi besök av Ella &Kajsa! :) och det blev catch-up och julklappsbyte, och jag fick mer fint :) en massa body lotion och en chokladbok och te och eyeliner medmera :) riktigt fint var det :)

tack för igår alla inblandade, hade en fabulous kväll! <3


bästa fina <3<3

:):)
känns lite surrealistiskt. en tom decemberdag med sol och fem till tio grader, och största nyheten i tidningen är när någon hittat kantareller eller smultron. jag har synliga och osynliga blåmärken på armar och rygg samt en trötthet och hunger som följd av gårdagens strapatser. idag är en sån dag man vill ha sällskap fast utan krav, med mjuka kläder, mössa och en kopp kaffe.men idag är en sån dag man nöjer sig med filt, hörlurar och te till en film.

No comments:

Post a Comment