Saturday, January 14

första tentan, check '

nu har jag alltså skrivit mitt livs första salstenta. ännu en sak att bocka av!
G-delen bestod av ett antal multiple choice-frågor som var nästan lite för enkla, och VG-delen bestod av en essäfråga där man skulle tillämpa sina kunskaper från boken. den var ganska klurig, och jag är väldigt osäker på om jag kunde tillräckligt, men jag vet ju att jag kommer få G iallafall.

eftermiddagen spenderades hos Valle <3 som äntligen kommit hem igen! jag fick fina presenter och det var supermys och fint på alla sätt <3 på kvällen drog jag till Vanda; har man sin första tenta måste man ju ha sin första tentafest också! vi blev ett gäng med massa trevligt folk, gjorde hamburgare och satt och snackade och hade hur trevligt som helst! :)

utgången blev lite rörig, stod ganska länge i kön till Hallands, den övergavs sen för Helsingkrona; dock hade de schlagernatt där så jag stannade inte länge. det blev tillbaka till Hallands där jag äntligen hittade en del av gänget och hade hur kul som helst tills de stängde :) lite efterchill blev det också, te &så! och så var man hemma kring halv fem.


idag är en solig och fin dag som ska spenderas hos mitt hjärta <3 underbart!
förundrade mig lite över hur nojiga folk är över fredagen den trettonde. känns mer som en anledning att skylla dåliga saker på något. tretton har alltid vart ett bra tal för mig, brukade alltid ha det på mina handbollströjor blandannat ^^ jag hade iallafall en superfin dag igår utan någon som helst otur ;)

No comments:

Post a Comment