Sunday, January 8

like the angel you are '

så var man tillbaka igen.
tillbaka i verkligheten, dags att agera hemifrånflyttad igen -fast det tar jag tag i imorgon.
igår träffade jag Jocke en liten stund :) jag fick en efterskottsjulklapp som innehöll, den finaste vas jag sett, typ. den var helt underbar, och jag längtar såå mycket tills jag får dekorera mitt eget! <3 tack igen Jocke, det var en otroligt fin julklapp som gjorde mig väldigtväldigt glad :) min fina extrabror.
båda hade stämt möte med varsin person på Kalmarbussen, och därför sällskapade vi till stationen genom regnet :) min mötande var söta Nikki, som jag bara sett som hastigast ibland, och vi har nog inte träffats ordentligt på ett år eller två, länge iallafall. vi tog en fika och pratade om allt, om inget och liteblandat :) och när de höll på att stänga fortsatte vi finstunden på stationen tills Nikki skulle vidare och jag skulle hem. tack finasöta för kvällen!

Jag pluggade en liten stund, sen kilade jag hem till Ida för en avslutande chillkväll, sista kvällen hemma för lovet!det var lika fint som det alltid är med bästa tjejen <3
sov inte mycket, men vaknade ändå lite för sent. siktade på 12.38-tåget, som var ur funktion pågrundav tekniska problem, vilket de meddelade en kvart efter att tåget skulle ha avgått, varpå vi äntligen fick gå ombord på det andra tåget som hela tiden vart igång och fungerande. så tjugo minuter försenade kom vi äntligen iväg, och jag lyckades komma på en överfull buss och komma hem till slut.
har försökt plugga en del, har väl gått sådär. imorgon blir nog bättre.
lite senare anlände två av mina grannar från sina lov, och nu är vi nästan fullt hus igen!

imorgon är en ny vecka, och förutom att plugga är det dessutom tänkt att jag ska handla, tvätta, laga mat, träna och skriva ett brev. får väl se hur det blir! jag misstänker att skolan sätter igång nu i dagarna för de flesta av er. ny termin, nya krafter! :)

vilken dröm!

3 comments:

  1. skriv ett brev till mig ebbbaaa!

    ReplyDelete
  2. åh, nu går det kommentera med ju! (hoppas jag, haha)
    tack för en fin kväll söta du! <3

    ReplyDelete
  3. Ellaaa om jag får din adress så kanske det dyker upp nåt när du minst anar det! puss

    ReplyDelete