Thursday, January 5

I'm nothing without you '

idag har jag köpt mig en ring. den enda "designen" som kunde tillverkas i en sådan storlek att det passar mitt lillfinger. tycker inte det skulle vara riktigt så främmande med en lillfingersring? jo, tydligen. men nu har jag den äntligen iallafall, ersättning för den jag hade innan som gick sönder. min nya är en helt slät silverring med rundade kanter. ganska dyr, men det får man ta ^^

har dessutom umgåtts lite med mina fina flickor, Ida &Emma :) imorgon är det försenat födelsedagsparty hos Emma, ses framot! framförallt eftersom det kan vara sista gången det här lovet som jag får träffa gänget. fast.. jag planerar ju att åka hem lite då och då. första besöket dröjer kanske inte alltförlänge, jag är nämligen inne på att boka tatueringstid igen (a) dock måste två saker ordnas först: hitta bra motiv på det jag vill tatuera, och få ett säkert schema för nästa kurs (det som ligger ute nu är nämligen inte helt säkert). men det blir iallafall! undrar vad Valle tycker om det? ;) mamma verkade inte ha något emot det iallafall, och jag har det sannerligen inte!

dagens nyttigheter: fyra clementiner, fyra äpplen, två bananer, ett glas utspädd askorbinsyra.
dö, förkylning, dö!
fina kisen <3


idag är våran nittonmånadersdag. andra gången vi är ifrån varandra den femte, fast denna gången är vi verkligen riktigt ifrån varandra. vi sågs inte igår, inte förra veckan. och vi ses inte på åtta dagar till. så det blev inte något "firande", ofcourse, mer än tankar sända och ett telefonsamtal. det är tydligen tänkt att man ska klara sig på sånt när man är från varann. jag gör inte riktigt det. och tiden går inte fort och har inte gått fort. den har gått som tid är tänkt att gå, varken eller.och om åtta dagar kan jag äntligen andas igen, och hade jag kunnat springa ifrån tiden som ett marathonlopp hade jag inte tvekat en tanke.
jag älskar dig så mycket <3

No comments:

Post a Comment