Monday, January 23

smile princess '

idag var det soligt igen, jag måste säga att jag älskar solen trots att det är isigt kallt i luften. man blir lite piggare och lite gladare när man ska ta sig genom Lund på de istäckta cykelvägarna ^^ solen får mig att tänka på &längta till våren, den är så underbar! :)

något annat som gjorde mig glad var att det finns billig frukt på Willys denna veckan, så jag kan stilla mina fruktcravings utan att ruinera mig ;) apelsiner, blodapelsiner, grape och mer, glad tjej! extrapris på keso är ju en superbonus också.

hängde lite i korridoren innan jag gav mig ut, första stoppet var Helsingkrona, byte från Lunds nation alltså! och tillpåköpet fick jag en gratisbiljett till klubben, det är ju fantastiskt! och vidare in mot stan sen, jag hittade ett fint örngott och fina salt- &pepparkar som matchar de jag köpte på tradera i somras, kommer ni ihåg? :) söta hundar är det iallafall!

dagens sista extragladfaktor var Helen &Edwin som jag mötte för fika, det gillas! :)
jag gav mig ut i kylan en sista gång för dagen för ett pass StyrkeYoga, kändes lite tungt men bra ändå.
imorgon är det lektion igen, och så får ni två bilder på Lundavintern och en alldeles fantastiskt bra låt.
puss.





lyssna på:Us From Outside - Smile Princess, You're Perfect

No comments:

Post a Comment