Thursday, January 12

last chance, '

det är nu det gäller alltså. eller ja, imorgon.
igår spenderade jag dagen med Malin &Vanda, lunch och plugg var det planerat! det var fint att ses igen efter lovet, och det fick instuderingsfrågorna att kännas bättre. igår spenderade jag sedan kvällen med att kolla på extentor vilket gjorde mig superstressad och framkallade en massa ångest, vilket i sin tur ledde till att jag drack för mycket kaffe och upptäckte den där kaffeeffekten som jag hört folk prata om. kände mig superfokuserad, fast lite off liksom. när jag inte orkade plugga mer väntade jag på att det skakiga och stirriga skulle gå över, och så gick jag och la mig men var för hungrig och för pigg för att kunna sova ordentligt.

Idag har jag övat mig på att gå upp tidigt (inför morgondagen), trotsade ruskvädret och gick på övningen som bestod av ett personlighetstest enligt femfaktormodellen (ung. öppenhet, extraversion, stabilitet, vänlighet och samvetsgrannhet). jag är tydligen en väldigt vänlig person, mer än medel iallafall ^^ efter sällskapade jag med Heinrich en stund och sen gav jag mig hem för det vanliga plugga-vila-handla-äta-plugga, och ska strax duscha.

ikväll gör jag en sista kraftansträngning, imorgon är det alltså psykologitenta. lokalen är på andra sidan Lund, men jag har iallafall cykelsällskap så det ska nog gå bra. sen händer det en massa andra spännande saker imorgon också. Valle kommer tillbaka, och så blir det middag, fest &utgång på kvällen!kan nog bli bra ändå,




and this time I cannot trust
  that it heals my scars,

2 comments:

  1. lycka till imorgon vännen, lovar att tänka på dig! <3

    ReplyDelete