Monday, January 16

a new dawn, '

liten uppdatering om långhelgen.
har bott hos Valle tills idag, vi har myst och promenerat och lagat mat och kollat på film och fördrivit tid med ingenting som vi är så bra på :) det var längesen vi hade en sån helg, det är längesen vi inte hade något vi behövde tänka på; skola eller annat. för att vara en så avlsappnad helg har jag fått förvånansvärt lite sömn, men det rättar nog till sig under veckan.

det är lite förunderligt hur mycket långsammare dagen går när man är uppe tidigt. känns som den borde vara slut vid det här laget, men det är visst några timmar kvar. jag klassar mig som frisk nu, och firade med en löprunda i det kalla! eftersom jag inte sprungit så mycket på sista tiden orkade jag inte så långt, men kunde hålla ett bra tempo ändå. fem kilometer på 24.20 är jag ganska nöjd med! och om en liten stund ska jag iväg på styrkeyoga också, det gillas!

har passat på att baka lite idag, rosenfranskor som är fina bullar med vallmofrön på :)
och så får ni äntligen bilder på lite nytt!
imorgon blir det ny kursstart, sociologi som väntar!

min finafina vas som jag fick i julklapp av Jocke :)

örhängen, från Pieces

en av mina presenter som Valle köpt på Sri Lanka,
hur söt som helst :)

ännu en present från Sri Lanka;
blev ingen bra bild på örhängena, men ni får en liten hint iallafall.
silverhängen med blå safirer och blå topaser :)


if only I could stay,
(just stay)

No comments:

Post a Comment