Sunday, January 22

dance your heart out '

nu vart det ett tag sen. så, torsdag först.
hade tänkt inleda med löpning, men då det regnade och blåste kom jag inte alls långt. ni vet när man springer i en dröm, man tar i allt man har men ändå går det sjukt långsamt? så kändes det ungefär. tur i oturen var väl att jag kom hem precis innan det började hagla. istället blev det dusch och lite plugg innan Valle kom och myste lite <3 och så avslutade jag kvällen med mat &film hos Vanda :) när jag skulle cykla hem var marken snötäckt, nog första gången den här vintern!

Fredagen blev bättre träningsdag, då jag först var på GympaXStång och sen fortsatte med enochenhalv timme styrka. riktigt skönt! eftersom det var fint väder ute passade jag på att hämta ut min beställda bok borta på fäladstorget, och sen vart jag bara hemma och vände innan jag cyklade hem till Valle. vi gick och köpte frukt, lagade mat och sen blev det chill i grannkorridoren med lite drink och sen utgång på Blekingska! Där var det Heartbeats och lite annan musik än man är van vid, men det var riktigt kul iallafall :)

lördagen spenderades mest hos Valle, och så var jag en sväng om Malmö för stan med Ida &Nicolina :) det var ordentlig snöstorm under eftermiddagen, men sen var det mest slaskigt och det är väl samma idag. idag är det trött myssöndag och om en stund ska jag hem för lite mer plugg och så.
det var min fina helg, hur har eran vart? :)



No comments:

Post a Comment