Wednesday, January 25

these days are ours, '

Det har vart ännu en ledig dag, och den har spenderats mestadels i köket!
efter lite handlande satte jag igång att baka, blev en chokladrulltårta med citron- &apelsinkräm! :) blev riktigt bra faktiskt, och lite spännande var det också iochmed att det var mitt första försök på en rulltårta ^^ måste tacka Valle också, var ju hans idé ;)

Sen blev det att förbereda mat, fixade pajskal, köttfärsblandning och äggstanning som sattes undan, och sen var klockan helt plötsligt mycket, och det blev dags att dra till gymmet! Hade tänkt ett mindre styrkepass och sen dansaerobic, istället blev det ett ordentligt styrkepass med Malin! :) och en av fördelarna med att träna med någon är att man får träna med andra övningar än man är van vid; det var ett tufft pass och jag tror absolut på träningsvärk imorgon :)

skyndade hem och fixade mina pajer; en liten stund senare kom Valle <3 och det blev finmiddag med köttfärspaj, Kivikcider och så rulltårta, riktigt mys :* och lite fin tid innan Valle cyklade hem. Jag ska plugga lite i sällskap av apelsiner, det är nog de godaste apelsinerna jag ätit på länge, helt sjukt!


No comments:

Post a Comment